Ana Sayfa

23 Ekim 2014

Çiğ Salata Tarifi

Çiğ Salata Diyet Salata Tarifi
Çiğ Salata Tarifi Hazırlanışı
Malzemeler
1 adet orta boy brokoli
2 dal ince pırasa
Bir tutam Maydonoz
3 yemek kaşığı lor peyniri
1 yemek kaşığı zeytinyağı
1/2 limon suyu
1 çay kaşığı nar eşkisi
Tuz Arzuya göre Sirke

Çiğ Salatanın hazırlanışı ve Yapılışı
Merhaba değerli okurlar uzun bir aradan sonra artık sizlerleyim. Yoğun iş temposu günlük yaşamın koşturmacasından sıyrılıp kendime ve sizlere zaman ayırmak istedim. Sonbahar ayının en gözde sebzesi pırasa ve brokoliden enfes bir salata hazırladım ve diyet yemekler köşesinde sizler ile paylaşmak istedim Öncelikle salatanın sosunu hazırlayalım bir kasede sirke zeytinyağı tuz limon suyunu karıştırıp bekletelim. Brokolinin çiçeklerini kopartıp kaseye alın pırasayı yıkayıp ikiye böldükten sonra iki üç santim boyunda uzunlamasına kesip brokolinin üzerine bırakın ardından ayıkladığınız maydonoz yapraklarınıda atın ve lor peynirini gezdip en son hazırladığınız sosu salatamızın her yerine eşit miktarda dökün öğlen aralarında yemenizi tavsiye ederim ama çalışan hanımlar pırasanın kokusundan rahatsız olmak istemiyorlarsa akşamları evlerinde rahatlıkla yiyebilirler arzu edenler kaynayan suda brokoli ve pırasayı 10 dakika haşlayıp ta tüketebilir fakat çiğ olmasını öneriyorum zira kalori yakma açısından ve verdiği tokluk hissi sizi kalorilerden uzak tutacaktır salatanızın yanında 2 dilim çavdar ekmeği yiyebilirsiniz afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder